Adira Hamil Lagi - Datuk Red Bakal Timang Anak Ke-8

poker online
"Alhamdulillah, rezeki Allah... Adira hamil lima bulan anak kedua kami. Kalau ikutkan anak ke lapan sayalah.

"Kira tahun ini aku sanggup dua cahaya mata daripada isteri pertama dan kedua," ujar Datuk Red yang mengesahkan isteri keduanya, penyanyi Adira Suhaimi kini sedang hamil kali kedua yang berusia lima bulan.





Datuk Red atau nama bergotong-royong Datuk Seri Adnan Abu, 40, berkata, Adira dijangka akan melahirkan bayi tersebut pada September depan.

Datuk Red mengulas foto penyanyi lagu 'Ombak Rindu' itu yang dimuat naik di Instagramnya kelihatan sudah memiliki 'baby bump'.

Dalam pada itu, Datuk Red yang diminta mengulas foto penyanyi lagu 'Ombak Rindu' itu yang dimuatnaik di Instagramnya kelihatan sudah memiliki 'baby bump' itu berhasrat memiliki ramai anak dan menyasarkan 20 cahaya mata.

"Saya suka anak ramai kini hendak masuk lapan orang, lagi 12 oranglah kalau diberi rezeki," tuturnya.

Klik untuk gambar besar


Sementara itu ditanya perihal acara seni penyanyi tersebut, Datuk Red berkata, dia tidak melarang selagi ia tidak memudaratkan kesihatan Adira.

"Dia masih boleh terus bekerja bila ia tidak menjejaskan kesihatannya," terperinci andal perniagaan yang berkahwin dengan Adira sebagai isteri kedua di Songkhla, Thailand pada 3 Disember 2015.

Dalam pada itu, Adira bersyukur tidak mengalami alahan teruk, malah rutin hariannya masih berjalan ibarat biasa biarpun sedang hamil lima bulan.

Adira memberitahu, permulaan hamil anak kedua ini tidak jauh beza saat dia dengan mengandung cahaya mata sulungnya, Anggerik, mengembangkan dia tidak sedar dirinya sedang berbadan dua.



"Saya mula berasa sesuatu yang tidak kena apabila ramai menegur mengenai berat badan. Selepas menciptakan investigasi rapi, gres aku sedar saat itu, kandungan sudah mencecah tiga bulan.

"Alhamdulillah, aku tidak mengalami mual yang serius atau mengidam yang bukan-bukan. Rutin harian juga masih berjalan ibarat biasa, cuma berat tubuh sudah naik beberapa kilogram.

"Cuma, kebelakangan ini, perubahan sudah mula nampak terutama pada bahagian muka," kata penyanyi 'Sembunyi' itu yang pada mulanya tidak berhasrat untuk berkongsi informasi itu.

Adira bersedia membuka bunyi selepas suaminya itu mengumumkan informasi bangga itu di media sosial.



"Jika diikutkan, aku belum sedia berkongsi kerana masih awal, namun suami terlebih dahulu mendedahkannya di media sosial. Mungkin kerana ramai yang bertanya kepadanya apabila kandungan aku sudah mula kelihatan," katanya.

Hasil perkahwinan itu, Datuk Red dan Adira menimang cahaya mata pertama diberi nama Anggerik pada 10 Mac 2017.

Manakala dengan isteri pertamanya, Sharifah Norshafila Hassim atau dikenali Datin Red, Datuk Red memiliki empat orang cahaya mata.

Sebelum perkahwinan itu, dia pernah berkahwin dengan seorang perempuan saat berusia 20-an dan berpisah lima tahun kemudian.

Hasil perkahwinan itu, Datuk Red dikurniakan dua cahaya mata yang kini berusia 19 dan 14 tahun.




www.myartis.com / Sumber: mStar & Berita Harian


         ________________________

Kira tahun ini aku sanggup dua cahaya mata daripada isteri pertama dan kedua ADIRA HAMIL LAGI - DATUK RED BAKAL TIMANG ANAK KE-8

Comments