Ggv Ekspresi Dominan Pertama - Ezam Eye Akui Silap Besar Sertai

domino kiu kiu
"Sejak awal lagi saya hairan juga mengapa tiada uji talenta dilakukan dan saya diserap masuk terus dalam kegiatan itu rupa-rupanya saya hanya pelengkap.





"Minggu kedua persembahan hati saya sudah tawar dengan GGV dan tidak dongeng sekiranya tersingkir kerana terang komen diberikan juga tidak adil dan cuba menjatuhkan imej saya.

"Pada ahad ketiga pertandingan memang hati saya sakit sangat dan pribadi tiada hati untuk menyanyi dan lega apabila tersingkir," kata vokalis kumpulan EYE iaitu Ezam.

Beliau menyifatkan penyertaannya menerusi kegiatan Gema Gegar Vaganza ekspresi dominan pertama (GGV) tahun kemudian ialah sebagai kesilapan besar.

Klik untuk gambar besar


Ezam atau Mohd Izam Arshad, 50, berkata, keputusannya menyertai kegiatan itu sekadar untuk mencukupkan korum dan ia telah menjatuhkan imejnya sebagai penyanyi.

Dalam pada itu, Ezam berkata, GGV tidak memperlihatkan impak terhadap kariernya selepas beliau tersingkir selain kehidupannya berjalan menyerupai biasa menyerupai mana sebelum menyertai kegiatan itu.

Sebaliknya kata Ezam, kariernya mula memperlihatkan impak semenjak bulan kemudian apabila video persembahannya di Kuantan, Pahang menjadi tular sehingga menerima tiga juta tontonan di laman sosial.



"GGV tidak beri impak berpengaruh kepada karier saya malah ia menjatuhkan imej saya dan nama saya hanya kembali tular selepas video persembahan saya tular di laman sosial.

"Memang tidak sangka video tersebut menerima tontonan 3 juta dan ia petanda baik untuk karier saya," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Ezam berkata, beliau bersama EYE sedang dalam proses menghasilkan lagu terbaharu yang mengetengahkan konsep ketuhanan.

Selain itu, mereka juga akan mengadakan konsert reunion selepas ia menerima ajakan tinggi peminat.


www.myartis.com / Sumber: mStar


         ________________________

Sejak awal lagi saya hairan juga mengapa tiada uji talenta dilakukan dan saya diserap masuk  GGV MUSIM PERTAMA - EZAM EYE AKUI SILAP BESAR SERTAI

Comments