Keluarga Tak Restui - Ery Putra & Fara Hezel Tak Berhubung Lagi

qiupoker
Mengakui mengambil keputusan membawa haluan sendiri selepas lima bulan menjalin cinta dengan penyanyi Fara Hezel, pelakon dan penyanyi Erry Putra, 40, berkata keputusan itu dilakukan selepas hubungan mereka tidak menerima restu daripada keluarga masing-masing.





"Kami ada bergaduh sedikit dan enggan mengeruhkan lagi keadaan, kami ambil pendekatan berdiam diri dan tidak berhubung di antara satu sama lain.

"Buat masa kini kami hanya bisa berdiam diri kerana keluarga kedua-dua belah pihak tidak merestui hubungan ini.

"Sebenarnya semenjak sebelum puasa lagi kami sudah tidak pribadi berhubung dan kini ini saya pun tak tahu status hubungan kami," jelasnya.

Klik untuk gambar besar


Erry berkata demikian dikala ditemui pada majlis sidang media Havoc Raya yang diadakan di Sireh Pinang Hall, Cheras Sentral Mall, Kuala Lumpur, pada Isnin.

Pelakon yang dikenali menerusi drama 'Manjalara' dan filem 'Bicara Hati' itu memberitahu, dia mula berkenalan dengan abang penyanyi Aiman Tino itu dikala sama-sama bermain futsal.

"Kami berkenalan dikala sama-sama bermain futsal dan semenjak itu, berkawan baik. Seboleh mungkin, saya tidak mahu orang luar tahu mengenai hubungan kami.

"Namun, apabila hubungan kami mula dihidu, ramai menganggap ia sebagai gimik memandangkan masing-masing sedang memperkenalkan single terbaru.






www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Berita Harian


         ________________________

 Mengakui mengambil keputusan membawa haluan sendiri selepas lima bulan menjalin cinta den KELUARGA TAK RESTUI - ERY PUTRA & FARA HEZEL TAK BERHUBUNG LAGI

Comments