Hubungan Farid, Diana - Yana Samsudin Bangga Kembali Harmoni

kode id pro bandarq
"Sebagai adik ipar, saya akui bangga melihat hubungan mereka. Saya harap kebahagiaan yang mereka kecapi lebih telus dan awet sampai hujung nyawa," demikian kata pelakon dan pengacara Yana Samsudin.





Isteri kepada Fadzil Zahari ini tumpang bangga apabila melihat hubungan kakak iparnya, pelakon Datuk Farid Kamil dan isteri, aktres Datin Diana Danielle dalam keadaan harmoni.

Sebelum ini, timbul desas desus mengenai status hubungan Farid dan Diana tatkala pemain film dihambat kontroversi pada Januari kemudian namun perkara terbabit dinafikan oleh Farid.

Pelakon filem 'Adnan Sempit' ini berkata, ia mungkin pesan tersirat di sebalik insiden malang yang menimpa pemain film itu beberapa bulan lalu.

Klik untuk gambar besar


"Selain itu, apabila melihat dugaan yang ditempuhi oleh Farid pada awal tahun ini, ia berbagi saya terfikir. Tempoh perkenalan saya dan Farid sudah lama, sudah niscaya saya tidak mempercayai dakwaan tersebut.

"Tetapi saya percaya, mungkin ada pesan tersirat atas segala apa yang terjadi. Sekarang, semuanya baik-baik sahaja. Alhamdulillah," tuturnya yang berkahwin dengan adik Farid pada 13 Februari 2015.

Yana menambah, sebagai salah spesialis keluarga, ia sentiasa menyokong semua tindakan yang diambil pelakon berkenaan.



"Saya sokong daripada bahagian keluarga. Apa yang berlaku ini bukan memberi kesan kepada ia sahaja, malah satu keluarga

"Tapi ia mungkin jalan yang sudah tertulis. Allah ingin tunjuk ia jalan yang lain dan lebih baik. Semuanya kini sudah jadi harmoni," ujarnya.

Pada Januari lalu, Farid ditahan dan disiasat mengikut Seksyen 90 Akta Polis 1967 kerana berkelakuan tidak senonoh di balai polis serta Seksyen 323 Kanun Keseksaan kerana perlakuan yang menjadikan kecederaan.

Selain itu, Farid juga direman mengikut Seksyen 90 Akta Polis, Seksyen 15(1) (a) Akta Dadah Berbahaya 1952 dan Seksyen 353 Kanun Keseksaan.






www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & mStar


         ________________________

 saya akui bangga melihat hubungan mereka HUBUNGAN FARID, DIANA - YANA SAMSUDIN GEMBIRA KEMBALI HARMONI

Comments